نمایندگی رسمی نیسان در ایران کدام شرکت است؟

 شرکت جهان نوین آریا، نماینده نیسان در ایران است. اين شرکت خودروهای نيسان ژاپن را با استاندارد‌های جهانی و تحت نظارت آن شرکت در ايران ارائه می‌کند.

متن معرفی شرکت در سایت جهان نوین آریا


ما باور داريم که امکانات، ویژگی‌ها و فناوری‌های به کار رفته در‌ خودروهای نیسان، به‌خودی خود نشان از محصولی متمايز، ایمن، پر قدرت، کم‌مصرف و کم‌استهلاک دارند. تمامی خودروهایی که توسط شرکت جهان نوین آریا عرضه می‌شوند، بر پايه نیازسنجی دقیق مشتریان ايرانی سفارش‌گذاری شده و توسط نيسان در کشورهای ژاپن و انگلستان توليد می‌شوند. اين خودروها علاوه بر ویژگی‌های شناخته‌شده نیسان ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

نمایندگی رسمی نیسان در ایران کدام شرکت است؟

 

نمایندگی رسمی مرسدس بنز در ایران کدام شرکت است؟

 

آغاز به کار در ایران با ورود خودروهای پلیس


مرسدس بنز با دو مدل C 240 و E 240 در سال ۱۳۸۱ وارد ناوگان موتوری نیروی انتظامی و راهور شد و این نخستین ورود مرسدس بنز، شرکت خودروسازی آلمانی به بخش اجرایی کشور بود.

در آن سال شرکت دایملر کرایسلر (دایملر آ.گ کنونی ) از طرف شرکت سازنده، از این خودروها پشتیبانی می‌کرد. در همین زمان شرکت ستاره ایران تاسیس شد، این شرکت که برای پشتیبانی اتومبیل‌های پلیس به وجود آمده بود، تحت مالکیت شرکت دایملر کرایسلر (دایملر آ.گ کنونی ) قرار داشت.

محل این شرکت، در کیلومتر ۱۱ جاده مخصوص تهران – کرج قرار داشت و فعالیت‌های کلی تیم متخصص و فنی حاضر در این محل به ... - ادامه مطلب را اینجا بخوانید

نمایندگی رسمی مرسدس بنز در ایران کدام شرکت است؟

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
<-blogads->